.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي سفر احمدي نژاد به هرمزگان

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور امروز پنج‌شنبه به استان هرمزگان سفر کرد که اين سفر حواشي خواندني داشت.
به گزارش شمال نيوز، فارس نوشت: محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور امروز پنج‌شنبه که در راستاي سفرهاي استاني به استان هرمزگان سفر کرده است، سفر وي با حواشي جالبي روبرو شد.

* از همان ابتداي صبح در مسير منتهي به فرودگاه کودکان و نوجوانان با در دست داشتن گل‌هاي سرخ منتظر حضور رئيس‌جمهور بودند.

* پس از ورود رئيس‌جمهور در فرودگاه نوجواني که از ساعت‌ها قبل در فرودگاه حضور داشت، نامه‌اي را خطاب به احمدي‌نژاد خواند و دسته‌گلي را به رسم مهمان‌نوازي به رئيس‌جمهور هديه کرد. اين نوجوان که فرزند شهيد يوسفي‌نژاد بود با استقبال گرم رئيس‌جمهور مواجه شد و احمدي‌نژاد با اين فرزند شهيد به احوالپرسي پرداخت.

* "احمدي‌نژاد وارد بندرعباس شد "، اين تيتر اکثر خبرنگاراني بود که پس از فرود هواپيما زمزمه مي کردند.

* احمدي‌نژاد پس از روبرو شدن با استقبال گرم نماينده ولي فقيه در اين استان، ‌استاندار و جمعي از فرماندهان لشکري و مديران استاني در جمع خبرنگاران حضور يافت و به توصيف اين استان پرداخت.

* پس از خروج از فرودگاه فردي براي بيان مشکلات خود به سمت حفاظت احمدي‌نژاد رفت و با دست‌هاي خود باعث شد که ماشين حامل احمدي‌نژاد بايستد و رئيس‌جمهور پاي درد دل وي بنشيند. البته پس از بيان مشکلات آن فرد با فريادهاي احمدي‌احمدي دوست داريم به جمع مردم و استقبال‌کنندگان پيوست.

* وحدت ملي در ميان پير وجوان، زن و مرد همه و همه در دماي بالاي 30 درجه نمايان شد که در يک مسير طولاني (فرودگاه تا ورزشگاه تختي) به استقبال رئيس‌جمهور منتخب آمدند تا حسن نيست و اعتماد خود را اعلام کنند.

* مسير طي شده به نقل از راننده ماشين حدود 10 دقيقه است که با توجه به ازدحام مردم ماشين حمل رئيس‌جمهور بيش از 2 ساعت و نيم اين مسير را طي کرد.

* "احمدي دلاور خوش آمدي به بندر " اين اظهارات دانش‌آموزاني بود که با لباس‌هاي يکدست در صف استقبال‌کنندگان بودند که احمدي‌نژاد نيز جواب‌هاي آنها را بي‌پاسخ نگذاشت و با تکان دادن دست پاسخگوي ابراز احساسات آنها شد.

* اشک شوق بانوان، پيگيري آقايان براي صحبت با احمدي‌نژاد از جمله مواردي بود که نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد.

* برخي ها در گرماي استان که صورت استقبال‌کنندگان را خيس کرده بود به دنبال تکه کاغذي مي‌گشتند تا احساسات و نيازهاي خود را با احمدي‌نژاد در ميان بگذارند.

* اشتغال جوانان از خواسته‌هاي مهم و برجسته استقبال‌کنندگان از رئيس‌جمهور بود.

* با حضور رئيس‌جمهور در ورزشگاه تختي به افراد داخل ورزشگاه افزوده مي‌شد که پس از نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام والمسلمين نعيم‌آبادي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بندرعباس که به مشکلات اين استان پرداخت، هاشمي استاندار هرمزگان به ايراد سخنراني پرداخت.

* هاشمي استاندار هرمزگان که به بيان مشکلات استان پرداخت و در خاتمه سخنان خود خطاب به احمدي‌نژاد به زبان محلي گفت "خوش اوندي " که حضار نيز از اظهارات استاندار خود به شعف آمدند.

* نوجواني با فريادهاي "احمدي، ‌احمدي " خواهان ديدار با رئيس‌جمهور بود که باعث شد نزديکان احمدي‌نژاد وي را ببينند و اسم و آدرس محل زندگي وي را جويا شوند تا صحبت‌هاي وي را به رئيس‌جمهور انتقال دهند.

* "مرگ بر آمريکا " زماني در ورزشگاه تختي طنين‌انداز شد که احمدي‌نژاد گفت "مرده شور دموکراسي آنها (آمريکا) را ببرد ".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.